Thursday, April 5, 2012

Impresii de la testarea papuceilor primiți de la ZorileStore (RO)

No comments :
 

Bună tuturor!


Vă mai amintiți de campania de testare a papuceilor inițiată de ZorileStore?

Din oferta de papuci pusă la dispoziție de acest magazin online am ales o pereche de săndăluțe. Recunosc, am intrat în această campanie atrasă de design-ul feminin și culoarea acestor sandale, mi se părea că arată foarte bine în poză, așa că nu am ezitat să mă înscriu.


Campanie testare Zorile Store


Le-am așteptat cu nerăbdare, a durat ceva până să ajungă la mine (vreo 5 zile) - spun asta deoarece altor fete înscrise în campanie le-au sosit papuceii aleși chiar a doua zi, dar, vă pot spune cu mâna pe inimă că a meritat așteptarea.

Săndăluțele arătă exact ca în poza de pe site, design-ul este unul foarte drăgălaș, steluța aceea de mare fiind de un real efect. Le-am și încălțat și am umblat cu ele ceva vreme prin casă să văd cât de confortabile sunt, dacă mă strâng curelușele, dacă mărimea este cea potrivită.

Vă pot spune că sandalele îmi vin perfect (mărimea aleasă a fost 38; eu sunt undeva între 37-38 și am ales mărimea mai mare să fiu sigură că îmi sunt bune), talpa este foarte moale și comodă, se pliază cu ușurință pe anatomia piciorului. Sandalele sunt confecționate din materiale reciclabile (PVC și un plastic foarte moale brevetat - ”Melflex”). Eu mă temeam că bretelele mă vor strânge, având în vedere că am talpa piciorului mai lată, dar m-am simțit foarte confortabil purtându-le.

De abia aștept să vină vara și să le port și pe afară!


ȘTIAȚI CĂ?

Designerii acestui model sunt Ipanema și faimosul top-model Gisele Bundchen?
Prin acest proiect se încearcă salvarea a cinci specii de broască țestoasă, aflate pe cale de dispariție din America de Sud?


Voi cunoașteți papuceii Ipanema? Ați avut vreodată o pereche? Cum v-ați simțit purtând acești papucei?



A voastră,
Rally

No comments :

Post a Comment

recent posts