Monday, June 25, 2012

Beautiful Blogger Award (RO)

No comments :
 

Bună tuturor!


Mi-am început săptămâna cu un premiu primit de la frumoasa Antonia. Astfel, trebuie să respect câteva reguli și să vă spun câte ceva despre mine.


Beautiful Blogger Award


1. Mulţumeşte persoanei ce te-a nominalizat şi link către ea.
    Muțumesc mult draga mea Antonia că te-ai gândit din nou la mine. Esti o drăguță!


2. Spune de unde ţi-a venit ideea să îţi creezi un blog şi ce te determină să continui.
    Pasiunea pentru scris o am încă din liceu când am participat și la câteva concursuri literare. Am fost mereu încurajată de cei dragi să scriu și să îmi fac un bloguleț al meu, dar consideram atunci că nu eram pregătită.
    Adevărul este că îmi doream de multă vreme acel locșor de suflet unde să pot scrie, să pot împărtăși și să învăț despre frumusețe. Trebuie să știți că pe lângă pasiunea pentru scris, domeniul vast al frumuseții m-a cucerit și m-a determinat să realizez acest blog. Îmi place la nebunie să descopăr noutățile din domeniul acesta și să împărtășesc cu voi părerile mele.
    Blogul meu s-a născut din pasiune pură și, actualmente pasiunea și dragostea pe care le pun în fiecare postare mă determină să continui. Îmi saltă inima de bucurie când văd cum cititorii îmi oferă feedback și găsesc informațiile postate utile. Ei, cititorii mei sunt un alt motiv de a continua.


3. Descrie, pe scurt, o zi obişnuită din viaţa ta.
    Ziua mea poate să înceapă devreme pe la ora 06.00 câteodată când am foarte multe de făcut, sau și mai târziu, pe la 10.00, nefiind legată de o oră fixă. Obișnuiesc să iau micul dejun și apoi continui cu activitățile cotidiene, nu înainte de a verifica e-mail-ul și blogul să văd dacă am primit ceva. În cursul zilei, când am timp fac un tur virtual al blogurilor dragi și mă documentez pentru viitoarele postări ce vor apărea pe blogulețul meu. Pregătesc cu atenție toate postările, deoarece sunt perfecționistă și îmi doresc mereu să ofer cele mai pertinente și interesante informații. Lucrez acum la un proiect pe cont propriu și asta îmi ocupă o mare parte din timp. Seara mea se încheie cu un film bun sau o carte captivantă.


4. Cea mai bună colaborare a ta cu un alt blogger.
    Acum câteva luni am colaborat cu 2 bloggerițe din străinătate la organizarea unui giveaway internațional al cărui premiu au fost 2 vouchere Sigma. Mi-a plăcut experiența și aș mai repeta-o oricând. Încă nu am avut plăcerea de a colabora cu bloggerițe de la noi, dar mi-ar plăcea foarte mult să putem organiza un concurs sau să adresăm provocări cititorilor noștri. Prin intermediul blogului am cunoscut niște fete super și pot spune că sunt o norocoasă din acest punct de vedere.


5. Cea mai “urâtă” colaborare cu un alt blogger.
    Nu am avut parte de așa ceva și sper să nu am vreodată.


6. Explică, pe scurt, ce înseamnă pentru tine blogul pe care îl deţii.
    Blogulețul meu este oaza mea de liniște și de relaxare, reprezintă locul unde eu evadez din cotidian într-o lume minunată. Atunci când scriu pe blog sunt doar eu și cititorii mei. Blogulețul meu este foarte important pentru mine, pun mult suflet aici și sper ca încet-încet să confirm tot ceea ce mi-am propus și, aici să se găsească mereu lucruri interesante pentru toți cei care mă citesc sau mă vor citi.


7. Acordă “Beautiful Blogger Award” cel puţin la 5 bloggeri.
    Mi-ar plăcea să acord acest premiu următoarelor:

Vă îmbrățișez cu drag!

A voastră, Rally!

No comments :

Post a Comment

recent posts