Friday, November 23, 2012

It's a hair story (RO)

No comments :
 

Bună tuturor!

Astăzi vă voi spune o poveste, o poveste cu tâlc, așa cum îmi place mie.

A fost odată ca niciodată, că de n-ar fi, nu s-ar mai povesti, pe un tărâm îndepărtat, o prințesă, cu un păr bălai, lung, de o frumusețe neasemuită.
I s-a dus vestea frumuseții ei peste mări și țări și mulți prinți umblau să-i fure inima. Dar, prințesa era tristă, deoarece părul ei lung și bălai se încâlcea peste măsură.

În zadar veneau mulți prinți să o curteze cu daruri scumpe, căci prințesa tot tristă rămânea.
Până când, într-o zi, a sosit la palat un prinț chipeș cu un cadou nebănuit: o perie fermecată. Prințesa și-a putut descurca părul pe dată, iar mai apoi, e lesne de ghicit ce s-a întâmplat.

Cum ce? O nuntă mare! Și au trăit fericiți până la adânci bătrâneți.

Dar, aceasta este doar o poveste ...

Dintotdeauna am avut probleme cu descurcarea părului. Și eu căutam peria magică.
Am părul natural, creț, des. Acum este lung și rebel. Deși am părul creț și mi s-a recomandat și la salon să nu tot insist să-l pieptăn, deoarece îmi ”stric” buclele, eu nu pot să nu o fac. Îmi place să-l pieptăn, să știu că este descurcat și astfel ”aerisit”. Având firul de păr mai subțire și lung, am mari probleme cu descurcatul lui. După fiecare baie e dezastru, stau și câte o oră să-l descurc, să-l pieptăn, să-i dau o formă așa cum vreau.

Când am primit spre testare peria Tangle Teezer eram nerăbdătoare să o încerc și să văd dacă merită într-adevăr toate laudele. Dacă nu știați, această perie a fost creată de Shaun P. în Mare Britanie, după ani de cercetări și vine cu un design ergonomic revoluționar, propunându-și să descurce părul încâlcit, cu un minimum de efort și de fire rupte. Tangle Teezer a generat o întreagă nebunie în Marea Britanie și mai apoi, un renume mondial.

Review Tangle Teezer brush

Mi-am ales să testez varianta de culoare mov, numită și Posh Purple a acestei perii. Cum mi-a sosit coletul, am și început să o studiez și să o testez.
Mi-a plăcut design-ul interesant, inovativ, nemaiîntâlnit până acum. Forma ergonomică a periei se adaptează cu ușurință formei mâinii, fapt ce mi-a permis o manevrare comodă.
Peria aceasta este renumită pentru ”dințișorii” ei flexibili, de diferite mărimi, lucru patentat de altfel de către inventator, care pătrund în profunzimea părului, pe scalp. Eu simțeam cum acei ”dințișori” îmi masau delicat scalpul în timpul perierii și, în același timp îmi descurcau părul.

Așa arată Tangle Teezer:

Review Tangle Teezer brush

Review Tangle Teezer brush


Să vă povestesc cum o foloseam eu!

Ca să pot descurca toată ”claia” mea de păr, lungă și deasă, am împărțit părul în mai multe șuvițe de diferite grosimi și am început să-l perii. Am început mai întâi cu partea de jos, de la vârfuri, apoi am urcat treptat înspre rădăcina firului de păr. Părul mi s-a descâlcit frumos, am simțit cum pătrunde în profunzimea firului. La final, aveam un păr descurcat, frumos așezat și plăcut la atingere.

Pe perie mi-au rămas câteva fire de păr, dar, pentru mine este absolut normal acest lucru, în sezonul rece începe să-mi mai cadă părul. Oricum, am pierdut mult mai puține fire de păr, decât la un periat normal în cazul utilizării pieptenelui.
 
Părul se poate îndepărta ușor de pe perie, iar dacă se întâmplă să vă rămână reziduuri de la apă în păr, se întreține cu ușurință, se clătește cu apă călduță și săpun.

Ce nu mi-a plăcut așa de mult la această perie este faptul că mi se electriza părul. Erau zile și zile. În unele zile se întâmpla să nu mi se electrizeze, în altele, da. Menționez că nu am folosit vreun produs care să prevină electrizarea părului în perioada testării periei Tangle Teezer. De fapt, nu am folosit niciodată astfel de produse.

Review Tangle Teezer brush

Eu aș concluziona, spunând că o astfel de perie este o bună investiție mai ales pentru persoanele cu probleme ale descâlcirii părului ca și mine și vreți să economisiți mai mult timp pentru voi. Este ideală pentru întreaga familie, de la mic la mare.

Peria Tangle Teezer o găsiți aici (accesați link-ul sau banner-ul), redusă de la 70 de lei, la 50 de lei.


Acesta a fost un review mai altfel decât cele cu care v-am obișnuit. Sper că informațiile v-au fost de folos.

Voi ați încercat această perie? V-a plăcut sau nu?

A voastră, Rally!

No comments :

Post a Comment

recent posts