Sunday, February 24, 2013

Sunt și eu vALLuntar (RO)

No comments :
 

Bună tuturor!

Vreau să vă spun cu mândrie că fac parte din cei 240 de bloggeri care s-au alăturat inițiativei derulate de Grupul Editorial ALL în parteneriat cu ROMSILVA, și anume campania vALLuntar ”Mai multe cărți, mai multe șanse”. Mi-aș fi dorit tare mult să pot participa și la ediția desfășurată anul trecut, dar blogul meu era încă la început de drum și nu m-am încadrat, astfel, în condițiile regulamentului campaniei.

Sunt vALLuntar

Acum, la cea de-a doua ediție vALLuntar iată-mă-s gata de acțiune!

Cum se va desfășura campania? Fiecare blogger a putut să-și aleagă câte două cărți pe care să le citească apoi cu mare drag, iar în perioada 24 februarie - 23 martie să publice, pe blogul personal, desigur, câte o recenzie pentru fiecare cărțulie în parte. Și acum urmează partea cea mai frumoasă (nu spun că cititul cărților nu ar fi!) a acestei campanii: pentru fiecare 15 comentarii primite la recenzia cărții publicată pe blogul personal, ROMSILVA va dona un pomișor pentru a fi plantat într-o zonă anume. Dacă o recenzie are mai mult de 15 comentarii, celelalte comentarii se vor cumula cu comentariile de la alte recenzii, de pe alte bloguri, şi la 20 de comentarii, o echipă a Grupului Editorial ALL va planta încă un copac într-un loc ales de ROMSILVA.

Această inițiativă merită tot sprijinul și admirația noastră, știind cât este de important să lăsăm moștenire și generațiilor viitoare un mediu cât mai curat și sănătos. În fiecare an, cam în perioada martie-iunie, văd cu stupoare la TV cum numeroase gospodării sunt luate de ape, cum viața unor oameni trebuie să înceapă de la zero, și totul, din cauza tăierii pădurilor și a nesăbuinței oamenilor, care nu se mai gândesc să planteze alți copaci în locul celor tăiați.

Am norocul, pot spune, că stau în inima Maramureșului și încă mă pot mândri cu munți falnici plini de verdeață, dar am văzut alte zone ale țării sterpe și mi s-a umplut inima de durere. Ce șanse la o viață curată vor avea copiii noștri dacă nu le vom construi un mediu propice? Se vor putea bucura oare generațiile viitoare de o plimbare în parc, vor putea copiii să alerge nestingheriți după un fluture, se vor putea cățăra într-un copac, cum făceam noi când eram mici dacă nu ne gândim puțin și la natura înconjurătoare, dacă doar tăiem copacii să exploatăm lemnul, sau să evacuăm zona pentru a se construi un mall sau hoteluri și nu plantăm nimic în schimb? Să ne gândim puțin la toate acestea!

Cărțile pe care mi le-am ales pentru lectură sunt: romanul istoric ”Regina Mătăsurilor” de Vanora Bennett și ”Ce să fac cu moștenirea?” de Kerstin Gier. Atunci când vor apărea recenziile la aceste cărți pe blogul meu am rugămintea să mă susțineți prin comentarii cât de multe puteți voi pentru a planta cât mai mulți pomișori. Este datoria noastră, ca oameni să ocrotim natura și să lăsăm și copiilor noștri un mediu curat drept moștenire.

Sunt vALLuntar

Eu m-am și apucat de lectură, căci de abia aștept să împărtășesc cu voi recenziile mele despre aceste cărți.
Voi, cei care aveți blog v-ați implicat în această campanie? Sunt curioasă să știu ce cărți v-ați ales!

A voastră, Rally!


Campania se desfășoară și cu sprijinul unor parteneri Social Media, precum Blogal Initiative, dar și parteneri Media precum:  Metropotam9amŞapte SeriGreen-ReportIncome MagazineHotcityCariere OnlineLiterNetMediaBrief.



No comments :

Post a Comment

recent posts