Thursday, April 11, 2013

Moments of delight with L'Occitane - Giveaway (RO) CLOSED

No comments :
 

Bună tuturor!


Pentru astăzi v-am pregătit o supriză deosebită.  În colaborare cu L'Occitane en Provence Romania v-am pregătit un giveaway unde veți câștiga nu unul, nu două, ci trei premii. Da, da ați citit bine: vom avea trei norocoși câștigători care se vor răsfăța cu câte un ulei de duș cu extract de migdale de 250 ml., un produs best seller la nivel internațional.

O mică descriere a acestui produs:
”Cu o textură originală și senzuală, care produce o spuma fină în contact cu apa, acest produs, bogat în ulei de migdale și ulei de sâmburi de struguri, curăță, catifelează și lasă o foarte fină peliculă protectoare pe piele.”


Moments of delight with L'Occitane Giveaway


După cum știți, orice giveaway are și niște reguli. Ele sunt simple, așa că vă rog să le acordați atenția cuvenită, nu-mi place să descalific.
  • Să mă urmăriți în mod PUBLIC prin GFC (Google Friend Connect) - în partea dreaptă găsiți pe fundal albastru ”Înscrieți-vă pe acest site”, urmați instrucțiunile și optați pentru a mă urmări ”în mod public”
  • Să dați like paginii de Facebook a blogului aici și paginii de Facebook a sponsorului aici 
  • Să dați share acestei postări pe pagina voastră de Facebook și să-mi lăsați linkul doveditor. ATENȚIE: postarea trebuie să fie PUBLICĂ pentru ca eu să o pot vedea

ATENȚIE!!! Puteți să primiți șanse EXTRA dacă:
  • Mă urmăriți prin Bloglovin' (+2 șanse) - apăsați pe turnulețul Eiffel din partea dreaptă sau pe acest buton Follow my blog with Bloglovin, dacă nu aveți cont vă puteți conecta cu contul de Facebook, vi se deschide o pagină, apăsați butonul Follow ce apare sub numele blogului și gata, mă puteți urmări. E foarte simplu!
  • Vă abonați la postările mele prin e-mail (+2 șanse) - căsuța din partea dreaptă unde scrie ”Follow by Email”, intoduceți adresa voastră de e-mail, apăsați apoi butonul ”Submit”, după care veți confirma e-mail-ul primit. FĂRĂ CONFIRMAREA PRIMITĂ PE E-MAIL NU SUNTEȚI ABONAȚI!


Aşadar, îmi lăsați un comentariu sub forma:

GFC id:
Facebook like celor 2 pagini:
Facebook share:
Opțional (+2 șanse): Bloglovin id:
                (+2 șanse): E-mail:


DURATA: giveaway-ul începe azi, 11.04 şi se încheie pe 28.04, orele 23.00


DISCLAIMER!

  • Aceste premii vă sunt oferite de către sponsorul giveaway-ului L'Occitane en Provence Romania.
  • Concursul este deschis tuturor persoanelor de cetățenie română sau care pot primi premiul la o adresă din România.
  • Toate persoanele care nu respectă REGULILE OBLIGATORII vor fi descalificate.
  • VĂ ROG SĂ FIȚI FAIR-PLAY ȘI SĂ NU VĂ MAI ÎNSCRIEȚI TOATĂ FAMILIA, TOATE RUDENIILE, DE PE ACELAȘI ID, VEȚI FI DESCALIFICAȚI FĂRĂ PREAVIZ. VERIFIC LA SÂNGE, NU ÎNCERCAȚI SĂ TRIȘAȚI!
  • Durata desfășurării concursului a fost amintită mai sus.
  • Vom avea trei câștigători, aleși cu ajutorul programului random.org.
  • Voi afișa câștigătorii în maximum 2 zile de la terminarea giveaway-ului.
  • Odată anunțați, aceștia au la dispoziție 48 de ore pentru a mă contacta. În cazul în care nu primesc niciun răspuns, voi alege alte persoane.
  • Pentru neclarități, probleme întâmpinate pe parcurs, vă rog să-mi scrieți un e-mail la contactrallybeauty@yahoo.com.
  • Nu doresc certuri, cuvinte triviale, scandal, luați-o cum vreți, atât pe acest blog, cât și pe pagina de Facebook aferentă blogului. Vă rog să fim fair-play și să ne respectăm!
  • NIMENI NU VĂ OBLIGĂ SĂ PARTICIPAȚI! CUI NU ÎI CONVIN REGULILE, ÎI ROG SĂ NU PARTICIPE! 

Sper din suflet să vă placă surpriza mea și să vă înscrieți în număr cât mai mare!

A voastră, Rally!























No comments :

Post a Comment

recent posts