Friday, April 19, 2013

Do you speak hair langage? (RO)

No comments :
 

Bună tuturor!


Pregătind acest articol cu care intenționez să particip la concursul desfășurat pe blogul Ioanei Dumitrache, mi-am adus aminte de o întâmplare haioasă din adolescență și mi-am zis că trebuie neapărat să-mi încep articolul cu aceasta. Descoperind încet-încet tainele dezvoltării organismului în adolescență, și odată cu această dezvoltare și apariția ”minunatului” păr din zonele nedorite, s-a întâmplat ca într-o vară petrecută la bunici să am o discuție despre epilare cu mama. Urma să mă epilez pentru prima dată. Auzindu-ne, bunicul repede s-a sesizat și a comentat: ”Pai, de ce să se epileze fata? Femeile așa-s frumoase. Cu cât au mai mult păr pe picioare, cu atât sunt mai bocotane (bogate).” Am râs savuros la cele auzite și dacă era să mă iau după vorbele bunicului, vă spun garantat, acum eram cea mai bogată femeie din lume.

Totul a început cu o lamă, dar efectul a fost de scurtă durată. Am vrut să încerc și altceva. A urmat apoi epilarea cu ceară, eu pe post de cobai și o verișoară pe post de mare cosmeticiană. Rezultatul? Jumătate de picior jupuit, unul neepilat și ceară prin toată casa (inclusiv pe covorul preferat al mamei!). M-am lăsat apoi pe mâna celor cu adevărat pricepute și am mers la salon. O vreme mi-a plăcut. Mergeam la o doamnă care cu atâta drag, nu exagerez, îmi trata picioarele de parcă aveam aur pe ele, nu glumă. Dânsa își prepara singură ceara și era foarte atentă. Apoi doamna s-a pensionat, eu am venit la facultate în alt oraș și am vrut să încerc altceva, așa că din prima bursă de la facultate mi-am cumpărat propriul instrument de tortură - un epilator numai al meu. O jumătate de an de an l-am ținut în cutie, așa de teamă mi-a fost să-l folosesc și tot la lamă am apelat, până când, într-o zi am prins curaj și am început să-l folosesc. M-am obișnuit cu durerea, dar pârdalnicul de păr nu s-a lăsat dus și după 3 săptămâni își scotea căpșorul la suprafață. Dacă tot rabdă baba la frumusețe, măcar să fie de durată, nu?

Am aflat de curând că Philips a scos pe piață un epilator revoluționar cu un sistem inovator de funcționare, vorbim despre sistemul  de epilare acasã cu IPL - Philips Lumea.


The new Philips Lumea

Cu siguranță ați mai auzit vorbindu-se despre IPL. Dar oare știți ce înseamnă?
IPL (Lumină Intens Pulsată) reprezintă la ora actuală cea mai modernă tehnologie pentru îndepărtarea părului nedorit. Această tehnologie a fost folosită inițial doar în saloanele profesionale, însă, acum ea poate fi utilizată în deplină siguranță și în confortul propriei case.

IPL folosește impulsuri luminoase delicate. Acestea sunt absorbite de către melanină - pigmentul organic brun-închis care atribuie coloratura normală părului și pielii. Odată absorbite, aceste impulsuri luminoase generează caldură care stimulează firul de păr să intre intr-o stare de repaus, împiedicandu-i astfel, creșterea.
Astfel, după câteva zile părul cade în mod natural, iar reapariția sa este inhibată. Deducem de aici că, tehnologia IPL este cu atât mai eficientă, cu cât firele de păr sunt mai bogate în melanină.

Nou-lansatul epilator Philips Lumea folosește această tehnologie inovatoare IPL (Lumină Intens Pulsată), derivată din tehnologia utilizată în saloanele profesionale de frumusețe, însă această tehnologie a fost adaptată pentru ca fiecare dintre noi, cei care vom utiliza acest aparat să putem să facem tratamentele acasă, în confortul propriei locuințe, usor și în siguranță. Prin intermediul IPL, Philips Lumea aplică impulsuri delicate de lumină, care ajung la rădăcina firului de păr, inhibându-i, astfel, creșterea.
 
Acest aparat revoluționar, Philips Lumea a apărut în urma cercetărilor de mai bine de un deceniu pe care compania le-a dezvoltat, căutând soluții de a scăpa de părului nedorit ușor, în siguranță și eficient.
Noul produs acționeaza delicat, fără durere, astfel încât este ideal pentru îngrijirea zonelor sensibile, precum axila, zona inghinală sau fața. Intensitatea luminii se poate regla, adaptându-se în funcție de tipul de piele. În plus, sistemul cu inel de siguranță previne pulsarea neintenționată, iar filtrul UV protejează pielea.

De ce aș alege Philips Lumea?

The new Philips Lumea

Cei de la Philips spun că acest aparat este soluția completă a unui epilat avantajos, deoarece:
  • este un aparat confortabil - nu are fir, așadar se poate transporta cu ușurință și ai o mare libertate de   mișcare. Pe deasupra tratamentul este unul nedureros. Sună bine, nu-i așa?
  • este un aparat eficient - după 4 tratamente părul se va reduce semnificativ, deci rezultatele se vor vedea rapid
  •  este un aparat care face ceea ce promite - nu ai nevoie de alte accesorii suplimentare, nu există costuri ascunse, nu e nevoie să schimbi lămpile sau să folosești alte geluri și creme
  • este o investiție pe termen lung - adio DURERE (gata cu epilatul cu ceară, pa efecte de scurtă durată, mai mulți bănuți la portofel, ei nu mai merg pe tratamente costisitoare cu laser). Noul Philips Lumea inhibă creșterea părului nedorit fără să provoace iritații neplăcute sau efectul inestetic pe care îl cunoaștem bine, de fir crescut sub piele. Îl achiziționezi o dată și apoi te poți bucura de un aparat cu efect de durată.

 Pe piața de la noi sunt disponibile două variante Philips Lumea, și anume:
  • Lumea SC2003 - 2.330 lei, vine cu un accesoriu special pentru zona feței
  • Lumea SC2001 - 1.863 lei

The new Philips Lumea


Iată cum se poate utiliza acest aparat inovator:

  1. Inainte de utilizare, este indicat a se folosi lama de ras pe zonele dorite, până la îndepărtarea completă a părului. Astfel, energia produsă de pulsațiile de lumină este canalizată în cel mai eficient mod asupra foliculilor de păr.
  2. Se setează intensitatea luminii în functie de tipul de piele și de culoarea părului de pe corp.
  3. Se aplică pulsațiile de lumină asupra pielii. Acestea vor produce “adormirea” rădăcinii firelor de păr, inhibându-le, creșterea. Nu-ti face griji, caci filtrul UV integrat acționează doar asupra firului de păr, neafectând pielea, iar inelul de siguranță previne pulsarea neintenționată. Tratamentele se fac o dată la două săptamâni, iar rezultatele devin vizibile după 4-5 ședințe.
Folosit cu regularitate, Philips Lumea promite să asigure o piele catifelată timp indelungat - până la 6 săptămâni! Sună foarte bine!

Mai multe informații puteți afla și de pe site-ul oficial Philips Lumea. Vă recomand cu căldură secțiunea FAQ a site-ului, asta după ce v-ați documentat puțin și din celelate secțiuni, veți găsi acolo răspunsuri la o bună parte din nelămuririle voastre sau puteți cere direct sfatul dermatologului în secțiunea special dedicată.

Ce spuneți? Voi ați încerca un astfel de aparat? Eu una, spun un mare DA!


A voastră, Rally!

No comments :

Post a Comment

recent posts