Tuesday, April 9, 2013

Lansare Aqua Treatment line by Capra Nera (RO)

No comments :
 

Bună tuturor!

Vineri, 5 aprilie am participat la lansarea noii linii de cosmetice Aqua Treatment by Capra Nera într-o atmosferă frumoasă și cochetă în incinta hotelului Ramada din Cluj-Napoca.

Produsele Capra Nera nu-mi sunt familiare, am citit destul de putine reviews despre ele și eram curioasă să aflu mai multe.

Domnul Adrian Sasu, director de vânzări Capra Nera ne-a introdus în lumea Capra Neta by Deesse of Switzerland (denumirea completă!) printr-o prezentare interactivă, unde nu au lipsit demonstrațiile live de testare a produselor. Așa am aflat că fondatorul acestei companii este nimeni altul decât Prințul Dimitrie Sturdza. Sediul central al companiei se află în Elveția, unde produsele se fabrică într-un laborator modern cu ajutorul unor tehnici inovatoare. Pe piața din România, Capra Nera a ajuns în anul 2000, iar actualmente au cunoscut o expansiune în peste 24 de țări de pe Glob.

Am mai aflat că portofoliul companiei cuprinde peste 400 de produse premium, grupate în categorii precum:
  • Sănătate: suplimente alimentare, 
  • Frumusețe: produse cosmetice - care reprezintă cam 80% din totalul produselor fabricate, 
  • Casă: produse pentru curățenia și întreținerea casei,
  • Familie: vase pentru gătit ce folosesc tehnologia cu turbo inducție, produse pentru îngrijirea orală și produse textile.

Gama nou-lansată Aqua Treatment vine cu produse noi, unice, care au la bază Cell Active Hydro - un ingredient inovator și cu ajutorul căruia aceste produse asigură menținerea echilibrului hidric al pielii de până la 12 ore. În această gamă veți găsi patru produse: un gel de curățare, un tonic facial, o mască-gel și o cremă de zi. Produsele vor fi disponibile începând cu data de 1 Mai. Am avut ocazia să le testez la fața locului și să le studiez ingredientele (nu am găsit ingrediente iritante). Interesant este faptul că, aceste produse se potrivesc, așa cum mi s-a spus, tuturor tipurilor de ten, și celui uscat, și celui gras și celui mixt. Acest fapt mi-a stârnit curiozitatea vă spun sincer, ar fi ceva cu adevărat inedit.

Vă las cu pozele de la eveniment și vă invit și pe voi, dacă aveți timp și vă face plăcere să participați la evenimentele de lansare a acestei game care au loc în 15 orașe din țară. Veți descoperi multe lucruri interesante! Mai multe detalii puteți afla și de aici.


Lansare Aqua Treatment line by Capra Nera

Lansare Aqua Treatment line by Capra Nera
Display de produse


Lansare Aqua Treatment line by Capra Nera
Prezentarea stă să înceapă


Lansare Aqua Treatment line by Capra Nera
Frumoasele beauty bloggers din Cluj cu care am avut plăcerea să mă întâlnesc la eveniment (st.-dr.): Cleo, Dia, Laura și Luiza.


Lansare Aqua Treatment line by Capra Nera
Alături de domnul Adrian Sasu - director de vânzări Capra Nera la o poză de grup


Lansare Aqua Treatment line by Capra Nera
Analizăm cu atenție, testăm noile produse din gama Aqua Treatment și ... stricăm display-ul frumos aranjat



A voastră, Rally!

Îi mulțumesc Luizei pentru o parte dintre aceste poze!

No comments :

Post a Comment

recent posts