Wednesday, February 26, 2014

NOTD: Flip-Flop Farmec Collection (RO)

No comments :
 

Bună tuturor!


Îmi era tare dor să vă arat o manichiură pe blog, dar soarta s-a încăpățânat să mi se împotrivească și astfel, unghiile mele au trecut printr-un intens proces de refacere.

Vă prezentam cu ceva timp în urmă frumoasa colecție de oje Farmec intitulată Farmec Collection, rugându-vă să votați oja pe care doriți să o vedeți la mine pe unghii. Nici nu știți cât de mult m-am bucurat când am văzut rezultatul sondajului! Dragii mei cititori, am fost gând la gând, cum se spune, deoarece a ieșit învingătoare oja mea preferată: nuanța Flip-Flop pe care o veți putea admira azi în toată splendoarea.


NOTD

NOTD


Îmi este tare dragă nuanța aceasta de corai, extrem de elegantă și versatilă. Se pretează de minune sezonului cald care stă să bată la ușă și, încă ceva, anul acesta se poartă iar culorile pastel, așa că această ojă este în trend. Sticluța are doar 5ml și e așa drăgălașă, o pot depozita cu ușurință sau o pot strecura în portfardul cu cosmetice dacă am nevoie de mici retușuri. Pentru a obține opacitatea dorită, am aplicat două straturi de ojă. Trebuie să știți că pozele arată această ojă după 4 zile de la aplicare și, după cum puteți vedea, încă arată foarte bine. Eu am obiceiul de a poza manichiura după câteva zile de la aplicarea ojei, tocmai pentru a testa rezistența. Nu i-am făcut niciun fel de retuș și nici nu m-am ferit a-mi folosi mâinile de la treburile casnice uzuale la cele cotidiene.


NOTD

NOTD


Vă place această ojă? O aveți deja în colecție?

Dragii mei și voi aveți șansa de a câștiga ultima colecție de oje Farmec Collection (toamnă-iarnă) dacă participați la giveaway-ul aniversar. Mai sunt câteva zile!



A voastră,
Rally

No comments :

Post a Comment

recent posts